Elektroniczna skrzynka podawcza
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP, która umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.
W dniu 2 marca 2015r. zostały zainstalowane dwie dodatkowe usługi:
1. Pismo ogólne do urzędu.
2. Skargi, wnioski, zapytania do urzędu.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym; Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość osobistego doręczania przez interesantów dokumentów do Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie:
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13A
37 - 100 Łańcut
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30
Dokumenty podpisane cyfrowo można doręczyć przy użyciu nośników umożliwiających zapis elektronicznego urzędowego poświadczenia odbioru (pendrive, CD-RW, dyskietka magnetyczna 3,5).