Informcje ogólne
W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13A
37-100 Łańcut
tel. 47 82 233 05
fax 47 82 233 09
e-mail: lancut@rz.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
centralne repozytorium
12.01 KB
-
warunki ponownego wykorzystania informacji publicznej
12.41 KB
-
środki prawne
12.11 KB
-
Opłaty
13.28 KB