Na podstawie Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Decyzji nr 25/2017 Komendanta Powiatowego Policji w Łańcucie z dnia 08.02.2017 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, dla udokumentowania obiegu korespondencji jawnej sekretariat ogólny i sekretariaty komórek organizacyjnych i jednostek Policji, prowadzą następujące ewidencje i rejestry:
- dziennik korespondencyjny,
- dziennik podawczy,
- książki doręczeń,
- rejestry teczek, dzienników i książek ewidencyjnych o charakterze jawnym,
- rejestry poczty dla odpowiednich rodzajów przesyłek - zgodnie z wymogami przepisów o pracy poczty specjalnej,
- skorowidz imienny lub rzeczowy do dziennika korespondencyjnego,
- dziennik telegramów, faksów,
- dziennik ewidencji przepisów,
- dziennik ewidencji nośników informacji,
- inne rejestry właściwe dla poszczególnych pionów służbowych.