Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy w KSC w KPP Łańcut
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty (KSC) do spraw kadr i szkolenia w Zespole Kadr i Szkolenia.
Ogłoszenie nr: 148679
Data ukazania się ogłoszenia: 11 stycznia 2013 r.
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista do spraw kadr i szkolenia w Zespole Kadr i Szkolenia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu :
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
Pl. Sobieskiego 19
37-100 Łańcut
Miejsce wykonywania pracy:
Łańcut
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem,trwaniem i ustaniem stosunku pracy
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej
- prowadzenie ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników policji
- prowadzenie biblioteki ogólnej i specjalnej , oraz rejestru pieczęci i stempli w celu przekazywania i udostępniania policjantom i pracownikom
- koordynacja postępowań skargowych w celu prawidłowej realizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- koordynacja szkoleń oraz bilansowanie potrzeb w tym zakresie w celu podnoszenia wiedzy zawodowej funkcjonariuszy i pracowników policji
- koordynacja zagadnień związanych z medycyną pracy w celu kierowania na badania wstępne, profilaktyczne,kontrolne i komisje lekarskie
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze,oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Urząd zlokalizowany jest w budynku dwupiętrowym wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim .Brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy
- znajomość ustawy o Policji
- znajomość KPA
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i przejrzysty
- umiejętność pracy w zespole
- wymagania dodatkowe
- zdolność analitycznego myślenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dowodu osobistego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Termin składania dokumentów:
21-01-2013
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Pl. Sobieskiego 19
37-100 Łańcut
Inne informacje:
W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszystkie składane dokumenty, oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane . Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty nie spełniające wymagań formalnych będą komisyjnie niszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (17)2490360