Ogłoszenie nr 66430 o wolnym stanowisku pracy w KSC w KPP Łańcut
Ogłoszenie nr 66430
o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Łańcucie
Komendant Powiatowy Policji w Łańcucie poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego specjalisty
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest powyżej 6 %.
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13 a
37-100 Łańcut
Miejsce wykonywania pracy :
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13 a
37-100 Łańcut
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP i Ppoż. celem zapewnienia właściwego bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
- Prowadzenie postępowań powypadkowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Kontrola i monitorowanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych w celu zapewnienia ich przestrzegania.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP oraz ochrony danych osobowych.
- Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących stanowisk pracy.
- Bieżące informowanie kierownika jednostki o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania.
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji bezpieczeństwa dla zbiorów danych osobowych przetwarzanych w celu prawidłowego funkcjonowania Jednostki.
- Prowadzenie czynności wyjaśniających w wypadku wystąpienia naruszeń i incydentów bezpieczeństwa w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
WARUNKI PRACY:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca biurowa, przed monitorem ekranowym w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Wykształcenie: wyższe z uprawnieniami do wykonywania zadań służby BHP
Doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy w pionie BHP
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość Zarządzenia nr 916 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 sierpnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby oraz organizacji służby BHP w Policji,
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2019r. w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Straży Marszałkowskiej, Państwowej Straży Pożarnej i Służbie Ochrony Państwa
- znajomość Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ,
- znajomość Ustawy z dnia 14 grudnia o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości wdrażająca dyrektywę 2016/680 UODO DODO, oraz wymienionej dyrektywy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy w administracji publicznej 2 lata
- wykształcenie podyplomowe w zakresie BHP .
-zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia np: zaświadczenia o zatrudnieniu, kopie świadectw pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenia kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- dokumenty należy złożyć do 14 sierpnia 2020r.
- decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie
ul. Traugutta 13 A
37-100 Łańcut
Zespól Kadr i Szkolenia
Zalecamy wysyłanie dokumentów pocztą
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Łańcucie z siedzibą przy ul. Traugutta 13 A, 37-100 Łańcut ;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;
3. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie w zakresie realizacji procesu rekrutacji;
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO
c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po
ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;
7. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.
9. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie:
a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie;
b) e-mailowo na adres: iod.lancut@rz.policja.gov.pl
10. W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy to 3047,00 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy.
Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 8223361